Автор доповіді: New York Times хибно передала інформацію про ракетні двигуни

Експерт з Міжнародного інституту стратегічних досліджень Майкл Еллеман — автор доповіді, у якій припускається, що ракетні двигуни з України могли опинитися у КНДР, заявив, що газета The New York Times неточно передала його висновки.

Про це він розповів в інтерв’ю Голосу Америки.

Експерт зазначив, що він проаналізував технічну сторону північнокорейських балістичних ракет і «виявив подібність до технологій, які існують в Україні та Росії».

Але в нього немає жодних доказів, пояснив він, що така передача відбулася.

«Я не знаю, які інші джерела використала New York Times. Я лише знаю, що я їм сказав. Стало очевидно, що Північна Корея отримала якусь технологію».

Вчений наголосив, що він «не певен, що технології надійшли з України».

Я не мав жодних контактів з росіянами. Я не фанат Путіна. Я маю велику симпатію до України, я проти анексії Криму, я не беру участі у пропаганді, яку проводить Росія. Якщо уважно прочитати, що я написав, стає очевидно, що я не певен, що технології надійшли з Українисказав він

Раніше військовий експерт Павло Фельгенгауер повідомив Громадському, що у доповіді Еллемана немає прямих доказів того, що Україна постачала КНДР ракетні двигуни чи технології.

Секретар РНБО України Олександр Турчинов заявив, що підприємства українського оборонного та авіакосмічного комплексу не постачали зброю та військові технології до Північної Кореї, а інформація про це «не має під собою жодних підстав, є провокативною за змістом, та, скоріш за все, спровокована російськими спецслужбами для прикриття власних злочинів».

Завод «Південмаш» також спростував публікацію The New York Times, назвавши інформацію американського видання провокацією.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.