DW: Путін послався на фейкову новину Першого каналу

Володимир Путін послався на фейкову новину Першого каналу про біженця в Австрії, якого нібито виправдали у справі про зґвалтування дитини. Про це повідомляє DW.

Діалог російського президента з главою Федеральної лезгинської національно-культурної автономії Аріфом Керімовим, в ході якого Путін згадав цю історію, відбувся в понеділок, 31 жовтня, на засіданні Ради з питань міжнаціональних відносин.

Керімов запропонував президенту РФ розглянути питання про спрощення процесу отримання російського громадянства для представників російських народностей, що живуть за кордоном, і послався на європейський досвід в цьому питанні. Путін відповів, що “європейський досвід зараз не найкращий”, і навів такий доказ: “Ви ж бачили, що відбувається: іммігрант згвалтував дитину в одній з європейських країн. Суд його виправдав”.

Раніше, 26 жовтня, російський Перший канал повідомив про виправдання іракського біженця, якого звинувачують у зґвалтуванні 10-річного хлопчика. Насправді Верховний суд Австрії залишив в силі вирок за пунктом звинувачення в “сексуальній поведінці з обтяжуючими обставинами”, відправивши на перегляд справу по другому аспекту (“згвалтування”) через процедурні помилки. Підсудний при цьому продовжує перебувати в слідчому ізоляторі.

27 жовтня DW опублікувало спростування цього фейку від Першого каналу. Незабаром некоректне повідомлення було видалено з сайту телеканалу, але його копія збереглася в кеші Google.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.