Facebook заблокував англомовний акаунт прокремлівського телеканалу RT

Соціальна мережа Facebook заборонила прокремлівському телеканалу Russia Today публікувати в своєму англомовному акаунті матеріали, які містять посилання на матеріали, картинки і відео. Блокування збережеться до пізнього вечора суботи, 21 січня. Таким чином, телеканал не зможе вести трансляцію інавгурації обраного президента США Дональда Трампа у популярній в світі social-media.

Під час трансляції телеканал отримав повідомлення від Facebook, що RT порушує авторські права. Це і стало формальним обмеженням мовлення в Facebook.

“Як повідомив керівник напрямку соціальних медіа RT Айвор Кротті, адміністратори соцмережі ввели обмеження під час трансляції прощальної прес-конференції Барака Обами. При цьому телеканал не порушував авторських прав. До сих пір адміністрація соцмережі не пояснила причини своїх дій. Таким чином, при діючий забороні RT втратить можливість вести трансляцію інавгурації обраного президента США Дональда Трампа у Facebook “, – йдеться на сайті RT.

За повідомленням телеізданія, Facebook ввів заборону за скаргою колег з “Теперішнього часу”, асоційованого з “Радіо Свобода” і “Голосом Америки”. У той же час сам телеканал “Теперішній час” стверджує, що не надсилав скарг проти RT.

Заступник керівника інтернет-редакції RT Артем Ганін не погодився з діями Facebook, пославшись на те, що права на трансляцію прес-конференції Обами належали агентству Associated Press, клієнтом якого є RT. За його словами, прес-конференція Барака Обами транслювалася на Facebook усіма великими західними ЗМІ, однак заблокованою виявилася тільки сторінка RT.

“І всі ми розуміємо, що якщо блокування залишиться в силі до вечора суботи, то ми не зможемо показувати інавгурацію Дональда Трампа”, – висловив він співчуття, додавши, що звернення з протестами в Facebook не мали ефекту.

На момент написання даної замітки RT вже протягом більше 15 годин позбавлений можливості робити публікації в Facebook.

Головний редактор телеканалу RT Маргарита Симоньян заявила про те, що буде “домагатися розблокування усіма можливими способами”.

Раніше Європарламент прийняв резолюцію про протидію російській пропаганді. Телеканал RT в даному документі був визнаний одним з провідних інструментів дезінформації Кремля з метою руйнування Євросоюзу як політико-культурної установи.

Пізніше американські власті випустили доповідь, в якій звинуватили Москву у втручанні в амеріканіскі вибори, назвавши RT одним з каналів трансляції дезінформації, яка привела до перемоги обраного президента Дональда Трампа.

Тим часом, у разі обмеження роботи RT з боку американських медіа та соцмереж, Роскомнадзор вже заявив про можливість прийняття відповідних заходів, – заявив глава відомства Олександр Жаров.

“У Росії працюють багато американських ЗМІ, в тому числі телеканали, які мають рівні з іншими засобами масової інформації права та можливості. Якщо безпрецедентний тиск на RT з боку американських медіа та соцмереж призведе до обмеження роботи російського телеканалу, нам доведеться зробити активні заходи”, – сказав він.

Пізніше в Twitter з’явилося повідомлення Симоньян про те, що від адміністрації Youtube надійшло запитання про те, чи не працюють на RT особи з списку санкцій США.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.