Газета Süddeutsche Zeitung спростувала слова Путіна про зв’язки з американською Goldman Sachs

Редакція німецької газети Süddeutsche Zeitung повідомила, що не пов’язана з американською фінансовою корпорацією Goldman Sachs, про що сказав президент Володимир Путін під час «Прямої лінії». Заява опублікована на сайті видання, повідомляє “Дождь

«Süddeutsche Zeitung ні прямо, ні побічно не відноситься до Goldman Sachs. Süddeutsche Zeitung є стовідсотковою дочірньою компанією видавництва Süddeutschen Verlags. Воно, в свою чергу на 81,25% належить медіахолдингу Südwestdeutschen Medienholding і на 18,75% – приватним особам », – сказав генеральний директор видання.

У четвер, 14 квітня, під час «Прямої лінії» Володимир Путін, коментуючи інформацію про «панамських документах», зазначив, що перші матеріали були опубліковані в Süddeutsche Zeitung. За його словами, газета входить до медіахолдингу, який належить американській фінансовій корпорації Goldman Sachs.

«Тобто всюди стирчать вуха замовників – вони стирчать, але навіть не червоніють», – сказав президент.

Путін назвав достовірної інформацію про офшори з розслідування Міжнародного консорціуму журналістів. Віолончеліст Сергій Ролдугіна, ім’я якого фігурує в матеріалах, набував музичні інструменти для Росії, повторив президент. На його думку, розслідуванням займалися юристи. Таким чином вони «просто наводять тінь на тин», сказав Путін.

3 квітня Міжнародний консорціум журналістів-розслідувачів (ICIJ) опублікував розслідування, присвячене операціях, пов’язаних з панамським реєстратором офшорів Mossack Fonseca. У розслідуванні йдеться в тому числі про офшори з оборотом близько двох мільярдів доларів, які належали Сергію Ролдугіна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.