Newsweek: «Путін скеровує своїх тролів дезінформації на слідчих справи про катастрофу рейсу МН17»

Американський суспільно-політичний тижневик Newsweek публікує матеріал «Путін скеровує своїх тролів дезінформації на слідчих справи про катастрофу рейсу МН17». Видання пише, що агенти Кремля намагаються викривити картину того, як саме було збито пасажирський літак над Донбасом. Кремль запустив свою машину дезінформації проти тих, хто веде слідство у справі збиття літака рейсу МН17 над Україною, використовуючи державних службовців, державні мас-медіа, а також утримувані за рахунок держави так звані «фабрики тролів» на неіснуючих інтернетних акаунтах. Головною метою російських медіа-нападів було підірвати довіру до джерел розслідувальної журналістики на зразок сайту Bellingcat, який вів незалежне розслідування катастрофи пасажирського літака у східній Україні. Ще однією ціллю кремлівських тролів стало Нідерландське управління безпеки авіаполетів, яке вело офіційне розслідування трагедії рейсу МН17, дійшовши висновку, що літак було збито ракетою типу «земля-повітря».

Американське видання повідомляє, що всі напади кремлівських тролів завжди відбуваються за схемою «ображай і гукай голосніше». Ці напади, на думку тижневика, демонструють те, у який спосіб працює піар-мішина Кремля. Все це також виводить на поверхню ті побоювання Москви, які існували у Кремлі напередодні пубілкації висновків кримінального розслідування збиття пасажирського літака над Донбасом. Далі американське видання пише про так званих кремлівських блогерів, які насправді є державними службовцями і кишеньковими пішаками Путіна з певними безпосередніми зв’язками з російськими спецслужбами. Жодного з цих блоггерів не можна назвати ані неупоредженими, ані незалежними. Використання кремлівських засобів інформації з метою поширити критику опонентів цілковито співпадає із загальною практикою міжнародних рупорів путінського режиму на зразок телеканалу Russia Today, який регулярно видає на поверхню упереджені сюжети щодо ситуації в Україні.

Newsweek веде далі, що ще одним інструментом кремлівської машини дезінформації постають «фабрики тролів». Тут йдеться про організації, чиї співробітники отримують заробітну платню за те, що публікують фальшивки в інтернеті. Певна кількість вебсайтів, які подають себе, як агенції новин, також мають прямий стосунок до тих «фабрик». Американський тижневик наводить приклади таких агенцій – Riafan.ru, NahNews.org, FapNews.ru та Nation.News.ru.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.