У Молдові заборонили пропагандистський канал “Росія 24”

Влада Молдови заборонила мовлення на території своєї країни московського пропагандистського каналу “Росія 24”. Відповідне рішення 27 травня, прийняла Координаційна рада з телерадіомовлення, передає місцевий ресурс Point.md.

Фахівці Координаційної ради проводили моніторинг програм російського телеканалу, що виходили в прайм-тайм (між 19:00 і 23:00). У його роботі були помічені грубі порушення Європейської конвенції про права людини, а також порушеня конституції Молдови, регламенту її Центрвиборчкому щодо висвітлення виборів та Кодексу про телебачення і радіо.

Окремо дісталося “Росії 24” і за скандально відомого пропагандистського фільму “Крым. Путь на родину“. Згідно зі звітом Координаційної ради, в ньому використовувалося безліч “агресивних формулювань”, що носять антидержавну спрямованість щодо України. Крім того, експерти відзначили в програмі численні ознаки грубої маніпуляції громадською думкою: автори картини свідомо пересмикували факти, виставляючи Україну в негативному ключі, а Росію – в позитивному.

Програми “Росії 24” про саму Молдові також порушують законодавство цієї країни. Зокрема, об’єктом критики експертів став спеціальний репортаж “Між двох вогнів”, присвячений життю так званої “Придністровської республіки” – сепаратистського регіону Молдови, існуючого виключно завдяки окупаційним російським військам. А в іншому молдавському регіоні, Гагаузії, “Росія 24” і зовсім грубо втручалася у виборчий процес, відкрито підтримуючи на виборах глави автономії відверто проросійського кандидата Ірину Влах.

Молдова стала вже третьою країною Європи, де трансляція пропагандистського каналу “Росія 24” заборонена. Раніше його мовлення за рішенням влади було припинено в Україні та Литві. Термін заборони на трансляцію програм з Москви на цей раз не позначений і, швидше за все, ця заборона стане безстроковою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.