Великобританія заблокувала рахунки пропагандистського каналу RT. Рішення оскарженню не підлягає.

Великобританія заблокувала рахунки пропагандистської російської телевізійної компанії RT. Рішення оскарженню не підлягає.

Про це у своєму Twitter повідомила головний редактор телеканалу Маргарита Симоньян. “Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. “Рішення перегляду не підлягає”. Хай живе свобода слова!”, – йдеться в повідомленні.

Раніше повідомлялося, що Британське управління зв’язку (Ofcom) розпочало розслідування щодо пропагандистського каналу Російської Федерації RT за брехню в сюжеті про британську газодобувну компанію.

Ofcom зафіксував 15 порушень правил “достовірності та неупередженості” мовлення англомовною версією російського телеканалу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.